1. Om Safeapp Norge AS

Selskapet har sitt sete i OSLO. Selskapets postadresse er Oslo.

Ønsker du å komme i kontakt med oss kan du sende e-post til post@safeappnorge.no med ditt ærende og kontaktinformasjon så hører vi fra oss om kort tid.

  1. Bestilling

Når du har fullført bestillingen og betalt virker appen umiddelbart

Hvis det er noen feil, skal du kontakte oss umiddelbart via e-post til post@safeappnorge.no.

  1. Levering

Appen virker i det øyeblikket den er betalt.

  1. Priser

Alle priser i butikken er oppgitt i NOK og inkluderer 25% moms.

Vi forbeholder oss retten til å endre/justere priser forårsaket av prisendringer fra leverandør, feiltrykk i prislisten og feil priser P.G.A. gal informasjon.

  1. Angrerett

Man står fritt til å si opp sitt abonnement når man måtte ønske, det er ingen bindingstid. 

  1. Reklamasjon og klager

Appen er under kontinuerlig overvåkning av både distributør og SafeApp Norge as. Oppetiden er 99.5%

Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.

6.1 Hvordan du går fram ved reklamasjon

Eventuelle feil og mangler skal alltid rapporteres til post@safeappnorge.no der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.

  1. Ansvarsbegrensning

Appen kommuniserer via din teleleverandør til din(e) predefinerte mottager(e) . SafeApp Norge as er ikke ansvarlig for at datakommunikasjonen til sender og/eller mottager virker.

Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå P.G.A.  appen.

Vi tar ikke ansvar for forsinkelser/feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse omstendighetene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller manglende levering fra leverandøren.

Videre påtas det ikke noe ansvar for endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av respektive leverandør og/eller andre faktorer utenfor vår kontroll.

  1. Produktinformasjon

Appen er under kontinuerlig oppgradering, og det kan være det kommer nye funksjoner og/eller endret utseende brukeren ikke er vant med. Dette er for å kunne levere et enda bedre produkt.

  1. Informasjon om informasjonskapsler (Cookies)

I henhold til loven om elektronisk informasjon må besøkende på et nettsted bli opplyst om at cookies brukes. Informasjonen i cookie kan brukes til å spore brukerens surfing. Cookie er en liten tekstfil som nettstedet du besøker ber om å bli lagret på datamaskinen din for å gi tilgang til forskjellige funksjoner. Du kan stille inn nettleseren din til å automatisk nekte cookies. Mer informasjon om cookies finner du her.

  1. Personopplysninger

Ved å handle hos Safeapp Norge AS godtar du vår policy for databeskyttelse og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter ditt personlige personvern og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi vil aldri selge eller avsløre informasjonen din til tredjepart uten juridisk grunnlag.

Safeapp Norge AS er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som du har gitt oss som kunde. Din personlige informasjon blir behandlet av oss for å kunne håndtere bestillingen din, samt de gangene du har ønsket nyhetsbrev eller kampanjetilbud og for å kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov.

Nedenfor er et sammendrag av hvordan vi i samsvar med personopplysningsloven (GDPR) lagrer og behandler dine data.

10.1 Hva er personlig informasjon?

Personopplysninger er all informasjon som direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.

10.2 Hvilken informasjon lagrer vi?

For å håndtere bestillingen din og svare på spørsmål relatert til bestillingen din lagrer vi for- og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og kjøpshistorikk.

Din informasjon lagres så lenge vi har et juridisk grunnlag for å behandle informasjonen din, f.eks. for å oppfylle avtalen mellom oss eller for å overholde en juridisk plikt i henhold til f.eks. regnskapsloven.

10.3 Rettslig grunnlag

I forbindelse med kjøp blir din personlige informasjon behandlet for å fullføre avtalen med deg.

Markedsføring, kampanjer og lignende utsendelser gjøres med ditt samtykke.

10.4 Hvilken informasjon deles og til hvilket formål?

10.4.1 Betalingsleverandør

Når du kjøper, deles informasjon med betalingsleverandøren vår. Det som er lagret er fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse og telefonnummer.

Betalingsleverandører vi bruker er: kort, vipps.

10.4.2 Leveringsselskap

For å levere dine bestillinger og fullføre avtalen vår, må vi dele spesifikk informasjon med leveranseselskap. Det som deles med leveringsselskap er fornavn, etternavn og adresseinformasjon. E-postadresse og/eller mobilnummer kan også deles for varsling.

Leveranseselskap vi jobber med er: Google og Apple

10.4.3 Nyhetsbrev

Hvis du har valgt å abonnere på vårt nyhetsbrev kan fornavn, etternavn og e-postadresse bli delt med vår nyhetsbrevleverandør. Dette for å holde deg oppdatert med informasjon og tilbud i markedsføringsøyemed.

Vi bruker for å sende ut nyhetsbrev.

10.5 Innsynsretten

Du har rett til å motta utdrag av all informasjon som er tilgjengelig om deg hos oss. Utdrag leveres elektronisk i lesbart format.

10.6 Rett til rettelse

Du har rett til å be oss oppdatere feilaktig informasjon eller komplettere mangelfull informasjon.

10.7 Retten til å bli glemt

Du kan når som helst be om sletting av din personinformasjon.

Det er få unntak fra denne retten til å bli slettet, f.eks. om det må beholdes for at vi skal oppfylle en juridisk forpliktelse (i henhold til regnskapsloven).

10.8 Ansvarlig for databeskyttelse

Safeapp Norge AS er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i appen og sørger for at alle gjeldene regler blir fulgt.

10.9 Hvordan vi beskytter din personlige informasjon

Vi bruker industristandarder som SSL/TLS og enveis hash-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon som personopplysninger og passord på en sikker måte.

  1. Endringer i de generelle vilkår og betingelser

Vi forbeholder oss retten til når som helst gjøre endringer i vilkårene. Endringer i vilkårene vil bli lagt ut online i appen. De endrede vilkårene anses som akseptert i forbindelse med bestillinger eller besøk på nettstedet.

  1. Tvist og valg av lov

Ved tilfeller tvist ikke kan løses mellom selskapet og kunden kan du som kunde henvende deg til Forbrukerrådet. For innbyggere i et annet EU/EØS-land enn Norge kan klager sendes online via Forbruker Europa.